Авторизуйтесь для отримання розширених можливостей
0

Логістика та оплата Логістика та порядок оформлення замовлень на сайті Updevice.com.ua

Для оформлення замовлення
Клієнт:
  • 1 Замовлення товарів через кошик сайту
  • 2 Реєстрація на сайті до або після підтвердження замовлення
  • 3 Ознайомлення з ціновою політикою та гарантійними Умовами
  • 4 Підтвердження замовлення на сайті
  • 5 Очікування відповіді менеджера
  • 6 При необхідності повідомити менеджеру на вайбер номер Вашого замовлення
Менеджер:
  • 1 Повідомить у вайбер про готовність прийняти ваше замовлення
  • 2 Уточнить деталі про Вашу компанію, магазині або іншому продає ресурсі
  • 3 Погодить питання про оплату, встановить знижку якщо передбачено на суму замовлення.
  • 4 Підтвердить реквізити для відправки замовлень по Україні або в місті Харкові
  • 5 Передасть замовлення на збірку після домовленості про оплату і повідомить про готовність в узгоджений час.
Для відправки замовлення
  • 1 Підтверджені всі пункти з розділу " для оформлення замовлення»
  • 2 Виконана оплата за попереднім або підсумковим списком замовлених товарів.
  • 3 Не було додаткових коригувань до підтвердженого замовлення.
Відповідальність
Постачальник несе відповідальність:
  • 1 Зміст і відповідність вантажу згідно накладних.
  • 2 Збереження і цілісність упаковки до передачі Товару перевізнику
  • 3 Постачальник не несе відповідальність за втрату або крадіжку вантажу 3-ми особами (Нова Пошта, інші перевізники, у тому числі приватні)
  • 4 Постачальник не компенсує збитки, завдані транспортними компаніями
Клієнт несе відповідальність:
  • 1 Всі питання про втрату або пошкодження вантажу транспортними компаніями вирішує клієнт тільки з службою доставки.
  • 2 Всі претензії згідно пункту 3 Розділ відповідальність постачальника не можуть бути пред'явлені постачальнику так як немає можливості контролювати транспортні компанії.
  • 3 При отриманні перевіряйте Кількість місць згідно ТТН.
Товари додані в ВАШ КОШИК ( Кількість товару в кошику оновлено: шт.)